<$BlogRSDUrl$>
Este blog mudou de servidor, agora está en astuasbalas.com

20.3.06

mausrápidas
Apetecíame como romper unha perna, pero distintas obrigas sociais me levaron a gastar a noite do sábado nunha festa. Alí acoden Plattdorf e (m)alicia, e despois máis blogueiros de aquí e de acolá, e incluso algún rapaz xeitoso, e eu non vía o momento de ir prá cama. Ao día seguinte tiña que erguerme moi cedo pra pastorear atletas, e cumpríanme as horas.
Pero non sei cómo véxome noutro bar, a unha escasa cuarta dun lombo ben máis cumprido có meu. Pertence a un cirurxián de 28, cunha cabeza que imaxino áxil, e cun belido nariz. Empezamos unha retesía de egos, a ver quen o tiña máis grande, e algúns minutos máis tarde, véxome volvendo nun ibiza prá casa. A primeira vista é un tipo extraordinario: en perfecto equilibrio entre o cariñoso e o fodedor, acaríñame, cóidame e independízase cando é necesario. Os seus coñecementos de anatomía interna permiten, ademais, que empregue as mans con inmenso virtuosismo nas proximidades da miña próstata.
Se non existise Barataria, Mausrápidas podería gorecerse no aparcadoiro da miña vida. Quizais prá seguinte.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?