<$BlogRSDUrl$>
Este blog mudou de servidor, agora está en astuasbalas.com

7.2.04

día pra namorar
Hoxe é un deses días en que podo namorar a cada instante. Neses días coincide tamén que me dá por chorar lendo os deportes do xornal (hoxe ao mirar esta foto de Oliveira). É un rollo que me pase en público, pero ás veces acontece.
tomei un vermú no bar ese que está preto da miña casa, pra mirar pró barman. malpocadamente, parece pouco intelixente e pouco habelencioso. É a segunda vez que me bota unha cunca de caldo por riba en dous días. se cadra póñoo nervioso. Non o creo.
menos mal que chegaron jacarezinho e audrey para tirarme desa pousafolía.
disposto a namorar, agardo na casa, e traballo. Kate, será mellor que hoxe non me chames, pois namorarei.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?