<$BlogRSDUrl$>
Este blog mudou de servidor, agora está en astuasbalas.com

10.4.07

cónsules de roma, 4
Recibo unha carta do estado onde pagaba os meus impostos explicándome que teño dereito a voto, malia estar vivo e ter menos de 100 anos. Quizais a miña escolla non pase dun branco, pero gústame o xogo este das votacións. Así que, como a carta do consulado di que podo consultar as listas do CERA entre o 9 e o 16 de abril, ambos inclusive (e engaden un horario especial pró domingo 15, pra que a xente non desconfíe), gasto unhas horas e unhas boas libras deste luns de pascua (día 9) en achegarme ata Old-Pride. Ao que chego o consulado está pechado, abofé. Colleron vacacións o xoves (por madrid), o venres (por españa), o sábado e o domingo (por se acaso) e o luns (por cataluña e ferrol), e puxeron un carteliño na porta, pra que non lles queimasen o timbre.
Hoxe chamo: néganme que a carta (que teño diante) poña iso, logo dinme que "quen di o 9 di o 10", e finalmente acceden a comprobar a miña inscrición nas listas do CERA por teléfono. O meu nome non aparece (está vostede seguro de que se escribe 'cesare'?, pregúntanme) e convídanme a ir a old-pride pra presentar unha reclamación, porque non a podo poñer nin por correo nin por teléfono. Que mágoa non estar morto ou non ter máis de cen anos, pra que todos estes problemas se evaporasen de súpeto.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?