<$BlogRSDUrl$>
Este blog mudou de servidor, agora está en astuasbalas.com

4.12.06

política
Recibo unha mensaxe por correo: vaise votar inminentemente a lei escocesa sobre adopción e unha deputada, a nacionalista Roseanna Cunningham (perth), presentou unha emenda pra que gais e lesbianas non puidésemos adoptar como a xente. Pídenme que lles escriba unha carta aos meus deputados, pedíndolle explicacións. Eu, que son guiado, collo o collins e escribo.
• A laborista Sylvia Jackson contéstame por correo dicíndome que encantada, pero que ela non é a miña deputada. A pesar do meu cálculo inicial, eu non voto en vila-marple, senón en ochil. Que por favor me poña en contacto co deputado dese distrito, o ex-nacionalista George Reid (segue sendo nacionalista, pero saíuse do partido pra exercer con maior imparcialidade o seu posto de presidente do parlamento escocés).
• O nacionalista Bruce Crawford chámame ao móbil e explícame que loxicamente esa é unha decisión persoal de Roseanne Cunningham, que na maior parte do SNP non opinan así, que el vai votar a favor da adopción por parte de homosexuais, que benvido a escocia e que que tal galiza e así.
E todo isto en menos de 12 horas e cunha noite polo medio. Mentres, na ghalleira...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?