<$BlogRSDUrl$>
Este blog mudou de servidor, agora está en astuasbalas.com

29.11.06

móbil
Hai por aí algúns blos cunha sección especial dedicada a poñer a feder o sistema burocrático británico. En realidade estas xentes son bastante prácticas, pero entre que viven na sociedade da advertencia e que seguen facendo as cousas como agora e como nos últimos corenta anos (todo ao mesmo tempo, nun exercicio de ucronía brutal), poden resultar unha auténtica tortura prá pacencia.
Onte, despois de dous meses, despois de tres solicitudes, de varias discusións sobre plans e bonos, de presentar documentos acreditativos da miña persoa, da miña residencia, da miña conta corrente; despois de pedir un documento no banco especificamente dirixido a unha empresa de móbiles; despois de que mo rexeitasen porque era un documento given e non sent; e despois sobre todo de deixar unhas 200 pounds en depósito por carecer de historial crediticio británico, teño o meu primeiro móbil uk.
Agora só necesito amigos pra chamar. E ferretes que meter.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?