<$BlogRSDUrl$>
Este blog mudou de servidor, agora está en astuasbalas.com

20.7.06

psicofonía
Cando estaba en olimpia recibín unha chamada descoñecida. Era dun rapaz de nome tropical, que aseguraba que eu lle molaba moito e que me quería coñecer. Entre o custo da chamada e a incomodidade respondinlle que prá quincena.
Tranquilo estaba vendo, xa en humidtown, un partido de tenis de mesa cando recibín unha nova chamada. Polo ruído que se escoitaba no fondo semellaba proceder dunha cabina. Era el, insistindo nas virtudes do meu físico e do meu psíquico, e pedíndome de quedarmos pra un café. Fiquei un pouco chocado, pero accedín, e preguntoume se levaría condóns (!?).
Cruzamos unhas cantas mensaxes máis ao longo destes días, pero sempre con diversas dificultades pra verse: ou traballaba nunha discoteca, ou tiña desfiles (!) ou debía marchar pra portugal. Eu, que xa non tiña interese, fun perdendo a curiosidade.
Hoxe, logo de cear con Fufli e co novo mozo, cargo o correo. Sorprendentemente un suposto terceiro, que di actuar de boa fe, envíame a gravación da conversa telefónica dos condóns (que non reproduzo aquí polas referenzas persoais). Pídolle explicacións, dime que mas vai dar, pero as súas promesas naufragan no silenzo do xestor de correo.
Con estas cousas, un case entende outras.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?