<$BlogRSDUrl$>
Este blog mudou de servidor, agora está en astuasbalas.com

6.2.06

manías
Rétame o xenial Kaplan ao teste das cinco manías. Remoio no muíño durante días, porque non me sae a conta das cinco. Finalmente, velaí van:
1. No subxénero 'ducha': ao meterme baixo a auga, instintivamente coloco o meu brazo esquerdo pregado verticalmente sobre si mesmo; o outro brazo dóbroo en ele sobre o peito, e pouso a man por baixo do cóbado esquerdo, co que entre os dous forman un U. Por iso as duchas que non se poden pendurar sobre a cabeza me resultan tan incómodas.
2. Non soporto agardar pola xente mentres se viste, nin esperar pra saír da casa cando eu xa teño todo listo.
3. Odio as rutinas no almorzo: procuro facer cada día unha combinación distinta á do anterior. Ah, e des que vin a tonyblair nunha foto facéndoo, almorzo de pé.
4. Papo as narrias cando creo que ninguén me ve.
5. Subxénero mesturas gastronómicas: a única comida que me avolve os dentros é o ananás na piza.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?