<$BlogRSDUrl$>
Este blog mudou de servidor, agora está en astuasbalas.com

6.10.05

dentista
Polo asunto dunha moa do xuízo que me sae de través acudo ao dentista da pública. Quero que me mande operar e aforrar os 200 euros da extracción na privada. Dáme antibióticos pra unha infección da base da moa, dime que teño as enxivas doentes, que iso é prioritario, e recéitame un brus, un tubo de pasta, uns analxésicos e un colutorio que me vira máis eléctrico ca un litro de café. Aos quince días volvo. Non me recoñece, pregúntame se o que levo no sobre é unha radiografía e colócaa no mirador. A pesar de que ten o expediente enriba da mesa e a miña dentamia brillando na lámpada coas moas reviradas, mándame sentar e pregúntame se viña polo das enxivas. Dígolle que non, que polas moas, como a outra vez. Aha, responde, e examíname a boca, asegurando con memoria súpeta que está mellor cá última vez pero que inda non acada a perfección. Receitame máis colutorio e máis antibióticos, anque a infección xa desapareceu. E que volva en quince días, pra verme e darme o volante do cirurxián.
Ándeseme con coidado: estou disposto a todo con tal de defender a calidade da sanidade pública!!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?