<$BlogRSDUrl$>
Este blog mudou de servidor, agora está en astuasbalas.com

4.5.05

rabino
Influído pola vaga de sionismo que asolaga felizmente a miña casa, atopo un álbume de bd enriba do sofá. Non sei se é de meu irmán ou da miña cuñada, pero chámase O gato do rabino, e aproveito que quedo só na casa á noite pra lelo.
Os debuxos van do máis corrente ao extraordinario cun toque entre tradicional e naíf que me prace, e a historia acaba nun senremate moi xeitoso, logo de canear unha serie de trufas: os chistes de rabinos, enunciados con esa delicadeza que só parecen ter os xudeus cando miran pró embigo. Os chistes de rabinos: a xustificación máis gloriosa da existencia da relixión.
O gato do rabino, dun autor francés que descoñecía, parece que non conta nada. Porén, resulta tan entretido e vagaxeiro que estou desexando que o ávrego me deixe os outros tomos publicados pousados no sofá.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?