<$BlogRSDUrl$>
Este blog mudou de servidor, agora está en astuasbalas.com

17.5.05

onetti
Como estou en soidade, esperto tardísimo e escollo quedar na cama a ler. Había tantos anos que non o facía... Uli, que pasou a noite canda min, reclámame os crocantinis dun almorzo serodio, érgome pra compracela e regresamos os dous prá caloriña da miña cama.
A versión occidental do hikikomori é o encamamento: xente que, perfectamente sa, entra nunha cama e non quere volver a saír. Así fixo o escritor onetti durante moitos anos, así fixeron moitos perdedores da guerra, e así teño medo de acabar facendo eu porque me encanta. Necesitaría ter todo máis a man, claro, acondicionar o cuarto, instalar poleas e pancas, e meter dunha vez unha adsl con wifi pra seguir umbilicado ao mundo.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?