<$BlogRSDUrl$>
Este blog mudou de servidor, agora está en astuasbalas.com

1.5.05

eventos
Quinteto Tati: a petición de jaureguizar tento describir este moi simpático concerto ao que vou. Coa sala case baleira (hai marcadores de tendencias e marcadores de tendencias) e un son calamitoso, performan un remedo de leonardcohen en portugués sen que ao rematar che entren ganas de suicidio. Moi ao contrario, eles e a quentiña compaña de Pinganobeizo, que me paga os zumes, átanme á vida.
• A mansión dos Pampín: o novo álbum do noso mellor autor de BD non me enche totalmente. Vale que os debuxos son adediós, e vale que a polémica inmobiliaria é un dos grandes problemas da vidiña, pero creo que me gustaba máis aqueloutro miguelanxo máis próximo e menos jueves de trazo de xiz. Con todo, xa vai sendo hora de que alguén tome a decisión de propor a miguelanxo prado pra sentar no salón dos donos da palabra.
• Blogs á feira: volvo da bloquedada ankaresa pola autoestrada con peke. Vimos comentando as xogadas, algo tristeiros. Quedamos con gana de parolar máis con maRia e con Ike, pero tamén coa sensación de que non todos os mundos son o noso mundo. Peke botou dous días intensísimos na miña casa. Rompín algo a cabeza co xantar, e creo que soubemos acoplar o noso ritmo por un par de días. Tamén me advirte que o meu comportamento con Itopo é demasiado repunante. No asento de atrás van un par de guías do ceo que nos agasalla Martin Pawley, ese gran e encantador anfitrión. A desazón vai quedando simplemente malenconía.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?