<$BlogRSDUrl$>
Este blog mudou de servidor, agora está en astuasbalas.com

25.4.05

dieta
Cando vou a ánkara o xoves visito a Iop, que está aló dando un curso de doutoramento, ao sempre estimulante martin pawley, que me leva a un sitio moi orixinal e particular, e a 5Line, que acaba de deixar definitivamente o seu mozo e que me provoca acusándome de bandulleiro.
Mírome e é verdade: os 67 óptimos están xa convertidos en 72. Así que inicio un plan intensivo de deporte e alimentación adoptando o sistema disociativo: podo papar o que queira, sempre que non xunte na mesma inxesta hidratos con proteínas.
Comezo por primeira vez na miña vida unha dieta, e mantéñoa na viaxe ao parque-temático-cervantes. Alí vou o sábado con Barataria ao monte gurugú pra pasear a cadela do meu ex-combozo. Levamos a mochila chea de bocadillos vexetais (fóra proteínas) que me preparou moi amorosamente. Vai sol. Estamos sós. Así que baixo un piñeiral acabo por romper, ao mesmo tempo, a norma do sexo seguro e a dieta disociada.
Alatígome.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?