<$BlogRSDUrl$>
Este blog mudou de servidor, agora está en astuasbalas.com

3.1.05

ese gran home chamado pinganobeizo
Por primeira vez en moitas semanas, Pinganobeizo e eu conseguimos falar con algo de verdade. Ensinamos minimamente as entrañas por riba da mesa, sorpresivamente, cando ninguén contaba con iso.
Parece claro que Pinganobeizo non vai ser o home dos vindeiros meses nin o que me retire desta vida aqueloutrada da que me acusan Ascárida e Opaco. Mellor dito, non son eu o seu home prós vindeiros meses. Propóñolle un trato: eu traballo pra el como asesor sociocultural e el arríscase comigo a perder a dignidade. Sei que o trato non pode ir adiante, e de feito teño máis argallas na cabeza. Perdo a compostura e dígolle que existen estas balas. Pero por un momento cóllolle a cabeza, os pelos crechos, revoltos como se viñese a correr entre cotóns, e penso que si, que quizais, cun alustro de maxia, a vida podería ser distinta.
Gústame o que imaxino, o que vexo nas entrañas dese gran home chamado Pinganobeizo.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?