<$BlogRSDUrl$>
Este blog mudou de servidor, agora está en astuasbalas.com

4.7.04

exilio no ventre das aves
Baixo un día ata a casa de Peke e B, mentres cristiano ronaldo se desfai de holanda: digan o que digan os Renas e a Iop, el é o fútbol e a beleza.
Ceamos marabillosamente, como sempre, pese á rudeza do polbo e que o guíe posterior me impide beber e fumar o que me gustaría. Comeza a rolda de consultas cos representantes de pasado, presente e futuro para ditaminar qué facer da miña vida. Tamén estou algo con Shotokan (brevemente), con 12Uvas, con LC no seu novo piso, con Fufli... Todos coinciden en abrirme as entrañas e poñermas ao sol. Pero como arúspice non valio un chico furado.
Recibo as historias vagaxeiras de Berlín, do seu pride, dun namoro presente e dun futuro, e, en fin, das noites á carreira por Lebenstraße. Agardo a súa visita e a de Caimán pra que me falen contra o exilio. A ver se o conseguen.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?