<$BlogRSDUrl$>
Este blog mudou de servidor, agora está en astuasbalas.com

27.7.04

el ou eu
Bulen os momentos e Futuroscope convértese no centro de todo. A torrenteira de mensaxes cruzadas fainos felices a movistar e a min, e descúbrenme un auténtico diamante en bruto, incribelmente fermoso, máxico e intelixente. Con certas capacidades sexuais extraordinarias, ao final quedamos abrazados uns segundiños, de madrugada, sobre o futón, mentres me conta cousas socialdemócratas que me fan moita graza.
Imaxínome casado con Futuroscope: el analiza informes de obras e intervencións nas calzadas e eu cociño, leo, escoito música ou simplemente zúgolla. Tamén me imaxino na casa do presidente, de consorte.
Pero, ais, un alustro cae: antes eu era plenamente gozoso só, autónomo, independente, prescindible.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?