<$BlogRSDUrl$>
Este blog mudou de servidor, agora está en astuasbalas.com

23.5.04

bukowski
O meu amigo Bukowski deixouno coa moza hai un mes. Visítoo na súa casa de ankara, e cóntamo: sorpréndome e alédome.
As horas pasan, mentres el fuma, bebe güisque e fai lista do seu catálogo de rancores. A súa ex, Morrison, tamén é amiga miña.
Repaso a historia de desencontros que eu coñezo, e das dores que foron capaces de crear entre eles. Tamén hai un par de murallas chinesas edificadas en nome do amor, que agora ameazan ruína. Saio á terraza e teño toda ankara aos meus pés, e cheira fondamente a mar.
Ao día seguinte, a douscentos quilómetros, teño o mesmo mar, no solpor. Falo con Peke e B precisamente de Bukowski. Non parece que teñamos moitas esperanzas depositadas no fondo do seu vaso de güisque.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?