<$BlogRSDUrl$>
Este blog mudou de servidor, agora está en astuasbalas.com

28.4.04

tony cuntis
Aos poucos días de deixar a miña última relación longa coincidín nunha ermita cun chaval de 21. Sen el sabelo, descubriume moitas cousas esquecidas: o olor do sexo no coche, o falar do interior, o furrule doutros corpos ou como un chavaliño do seu tempo e do seu lugar pode asumir que é gai... Foi a primeira vez que me papou un militante do pp, candidato nas listas do seu concello. Tamén me aprendeu unha presadiña de palabras preciosas e ata me fixo un percorrido guiado polo balneario onde traballa.
Na era post-zp négao todo, pero en realidade é ben do pp: caciqueiro, déspota e cariñoso. E bica moi ben.
Onte, logo de moitos meses, recíbeme no hotel onde fai as gardas ás noites e pápame nun sofá do ghol. Á volta, no escuro da estrada, viña cavilando nas tantas cousas fermosas que me sucederon no último ano. Nese momento de remoe cruzouse un gato branco e golpeeino coa roda. A primeira vez. Eu ía demasiado rápido.
Ao chegar á casa apertei a Uli con todas as miñas forzas. Aínda estou aterecido.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?