<$BlogRSDUrl$>
Este blog mudou de servidor, agora está en astuasbalas.com

20.3.04

soidade
Hai tan poucos días no ano que estou só, que non sei comportarme. Angúriome. Ferre e Mery veñen verme dende auria. Paso a tarde divertidisima, falando con eles, vendo como el é cada vez máis bancario.
Pero marchan, e quedo outra vez só. E esta mañá esperto e estou só. A precariedade reduciu as perspectivas de viaxar e rumio o meu rancor na casa. 5Line está en andorra. Henri en venecia, dando unha semana de clases. Kate, esquiando baixo o sol. Ata Iop pasea por cáceres pra lle dar de comer a unha gata allea. Rebéntame o peito por fuxir.
Cando os turistas bloquean as rúas da cidade, eu síntome só. E non me estou divertindo. Preparo fabas con peixesapo, pero non me sae brillante; ademais, xanto só e cáeme comida na roupa. Que farei no que queda de tarde?

This page is powered by Blogger. Isn't yours?