<$BlogRSDUrl$>
Este blog mudou de servidor, agora está en astuasbalas.com

20.3.04

as mulleres e eu
Ultimamente a xente ao meu redor anda co maricómetro na man pra calcularme a gradación. O fiel sinala o mesmo punto que sempre; non teño dúbidas.
As incertezas que me entran logo do atinado comentario de Peke son ben outras. Ata que punto coñezo as mulleres? Xa sei, Peke, que cada persoa é un mundo, e bla, e bla. Pero tamén que, por aprendizaxe social, as reaccións dun individuo A femia e dun individuo B macho son lixeiramente diferentes neste mundiño occidental brancodominante. Sen entrar a valorar. Sen entrar a discutir nas razóns nin guindarnos argumentos de seguros automobilísticos.
O que me fascina das mulleres, das que coñezo e das outras, ten que ver coa miña grande iñorancia. A marcha de Iop deixoume nun gran baleiro ao respecto. Agora, logo de compartir tres almofadas con kate, pregúntome se algunha das súas ideas gavearía pola funda ata min. Se co pasar dos días rematará ese descoñecemento que tanto me atrae.
Tampouco me importa en realidade se Peke aut aliae consideran que son masculinista ou prexulgoso. Esas, de momento, non son as miñas dúbidas. Anque todos e todas levamos a bicha dentro.
Só unha frase fascinante, do feito verdú de hoxe: convidar agora as mulleres a ser ministras? non se trata dunha idea de hai medio século?

This page is powered by Blogger. Isn't yours?